frisyrhjälp!

Jag har verkligen tröttnat på mitt hår, jag gillar verkligen att jag är brunett men ska färga det i en ton mörkare.
Men frisyren är jag så himla trött på, just nu har jag raklångt hår som går till armhålorna med en utväxt snelugg.
Jag funderar på att klippa upp det men vet inte riktigt om jag vill det nu, när jag får lite längre hår ska jag klippa det riktigt uppklippt, volymuppklippning!
För jag har väldigt rakt hår och ingen volym alls, och då menar jag väldigt rakt på bilden har jag inte ens plattat håret.
Fast det beror ju klart på vad man har gjort med håret, har jag sovit med blött hår eller sovit med bulle på huvudet e det klart att det inte är spikrakt.


något förslag?

Kommentarer
Postat av: idaaaa

Jag tycker du har jättefint hår! :o

2009-08-25 @ 18:05:47
URL: http://idaturos.blogg.se/
Postat av: Lisa

Du har skitfint håår! :)

men om du vill byta tycker jag du ska ha bloondt,

du vet sådär vågigt du hade ett tag,

det va asfint :D

2009-08-25 @ 21:21:30
URL: http://ochhlisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0