jul!

Ja, som ni såg så kunde jag fixa filmen eftersom jag ör för oteknisk så jag lämnade över arbetet till paula istället!
Så ni frå några bilder tills videon kommer. Vi hade ju julavslutning igår och dagen var helt ok föruutom att vi hade rast i typ fyra timmar. Men det bästa var att paula fyller ju år den 22 dec och det är ju ingen skola så våran tradition med att göra något jävligt med dom som fyller år fick vi ju göra igår istället. Haha, jag alice och lovan gick till coop och köpte kladdkaka, mumsmusm och glasyr. Så mosade vi runt allt! Skitäckligt var det hahah! Sen så gick jag och hämtade paula och sa att vi skulle gå och köpa cola och så runt hörnet av skolan stod lovan med "tårtan" och tryckte den i ansiktet/håret! HAHAHA, hela kakan fastnade i håret på henne och hon fick glasyr i hela håret som stelnade så hon gick runt med grönt hår! Men nu väntar jag bara på något jävligt eftersom jag fyller i januari och dom har tydligen kommit på en bra plan!



åh, snyggingar!


mmmm sött


hahahaha, självklart måste man ju bjuda på en bild när det är jul!


katta jerk!


galen paula och oskyldig lovisafisa


mr. green


Så avslutar vi en bild på söta Lovisafisa!

Kommentarer
Postat av: Lovisa!

du måste skicka bilderna din tönt!;D

2009-12-20 @ 22:08:53
URL: http://absoluutisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0