Britney spears!

Nu är jag hemma från stockholm och har haft det skitbra!
Det började med att jag och katta tog tåget upp och min kusin mötte oss.
Sedan gick vi runt på stan och sen fikade lite.
Vi tog tunnelbanan hem och fixade iordning oss och gick sedan till globen.
Det var hur kul osm helst och showen var skit bra!
 Och det bästa va att vi hade VIP platser så vi slapp stå och köa!
Och sedan åkte jag hem till tråkiga göteborg..
Och gothia discot ska jag nog inte gå på för att svininfluensan går där och får jag det och smittar min lillebror så blir han dö sjuk så ska jag till gothia e jag nog ute, och hade jag vetat det så skulle jag nog stannat i stockholm!
Åh, nu vill jag åka tillbaka!
Men nu tänker vi possitivt, nu kommer en massa bilder från våran lilla "resa"


på tåget, mat mums!


mikaela och hennea kompis medan vi väntar på biljetterna.


knappen och hakim från NRJ var förband.


dj havana brown var också förband


britney spears!

britney spears!

britney spears!

britney spears!


britney spears!




Sen har jag ju massa fler bilder och jag filmade massor.
Filmerna laddar jag upp någon annan dag,
Ha det bra
puss♥


Kommentarer
Postat av: katta

gaah vi skulle stannat ! (:

2009-07-15 @ 17:54:32
URL: http://[email protected]
Postat av: veronica

Älskade mosters tjej, kom upp till mig igen så kan vi gå på stan och mysa...kram

2009-09-21 @ 11:01:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0