efter regn kommer solsken.

Nu har det regnat hela mogonen och det har precis blivit sol men det ska regna om en stund igen...
Serrisöt det finns inget att göra en spn här dag med bara massa regn, själv har jag städat iorning alla mina smycken smink mm.
Men vad ska jag blogga om idag? Det tänkte jag förut, det finns ju inga direkt roliga bilder att lägga upp en sån här dag eftersom jag inte gör något. Men jag satt och kollade lite på nelly.se nu och hittade lite fina saker och kom då på att jag kan ju blogga om lite shoppingsidor på nätet!


Nelly.se:

  Mist Dress SEK 399, Rare Fashion - NELLY.COMFrankie Strip Mini Dress SEK 749, Rare Fashion - NELLY.COM  
  Una Tube Dress SEK 699, Rare Fashion - NELLY.COMKate Dress SEK 599, Motel - NELLY.COM          
 Rose Dress SEK 449, Rare Fashion - NELLY.COMTwo Tone Dress SEK 599, Elise Ryan - NELLY.COM
Rose SEK 399, Nelly  Shoes - NELLY.COM     Zipper SEK 399, Nelly  Shoes - NELLY.COM        
  C.O. Bracelet SEK 399, Edblad&co - NELLY.COM    DKNY Ainoha Bracelet SEK 1395, DKNY - NELLY.COM   
tyvärr kan jag  bara blogga om nelly.se för det går inte att ladda upp bilder, jag vet inte vad som hände så alla andra sidor kommer inte upp. Aja, får göra det någon annan dag.
Ha det bra i regnet
kram!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0