locka med plattång

Visste ni att man kan locka håret riktigt lockigt med plattång?
Jag har faktiskt tagit mig tid att försöka mig på det själv!
Och det funkade riktigt bra. Jag har ju locktänger en för lite mindre korkskruvar och en med stora lockar, men om man vill ha lite mittimellan det så går det superbra med plattång. Jag har även lärt mig hur man vågar håret med palttång.
Så Sophia fick sina lockar av mig och min plattång, visst blev dom lite bra iallafall. ;)


Sophia ville ha lite lockar och lite platt, så jag tog fram min talang och försökte.
Själv blev jag faktiskt ganska nöjd, sophia tyckte också det var bra!

( glöm inte värmeskydd bara!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0