sommarnyheter från cocoo.se

hejhej igen, nu är jag här med nyheter från cocoo.se
Hon har kommit med massor av nya sommarsmycken!
och vet ni vad det bästa med cocoo är? att priserna är grymma!
Jag har fått en pressvisning av henne så jag ska nu visa er mina favoritsmycken från kollektionen!



Kolla in detta supersnygga armband, och färgen! Finns i flera färger och
koster endast 195 kr.


ojojoj, snyggt! 245kr


Kolla in detta rockiga armband, kostar 245kr!



Kolla in dessa skönheter! riktigt fina passar absolut till sommarn! 195 kr st.


sött som socker! priset är lika sött 195 kr!


haha, lite ego men visst är dom gulliga? 195 kr st!



visst var dom riktigt fina? Det finns så himla mycket mer så jag tycker absolut att ni ska kila in på www.cocoo.se på en gång!
Detta var några av era favoriter. Jag lovar ni kommer hitta en massa!
kram♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0