varberg!

hejhej, jag vet att jag inte har uppddaterat på tre dagar, men det är lite svårt här nere i varberg!
Vi har tagit massor av kort och massa filmer, men självklart glömt datakabeln!
Sen dom senaste dagarna har varken jag eller sophia mått så bra, vi har haft ont i öronen och halsen och just nu så har sophia ingen röst över huvud taget, fast mitt börjar bli bättre.
Så vi åkte till vårdcentralen i morse och mig var det inget farligt med men sophia har virus så dagen blir väl inte så rolig vi ska kolla på film och mysa hela dagen, fast det finns inte så värst mycket att göra ändå när man sitter på en camping och det spöregnar så man får ta bilen för att komma till toan! Haha,
Ha det bra
kram!


eftersom datakabeln ligger hemma så finns det inte så roliga bilder
så det får bli en bild på mig och sophia när det var
BRA VÄDER! Kom tillbaka tack.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0