britney spears

Nu är det så att jag och katta ska antaglien åka till stockholm och kolla på brittan!
Pappa skulle kolla med någon han kände om han kunde fixa biljetter, annars får vi köpa det. Isåfall blir det en hel helg i huvudstaden och vi kommer bo hos min moster. Det kommer bli grymt! Inte för att britney är världens bösta men hon har vart min idol sen jag var mini och kommer alltid att vara det ändå hur mycket ni än säger nej. Det bästa är att vi kommer kunna gå till globen på fem minuter från min moster för dom bor skitnära och det blir en riktig shoppinghelg!


Kommentarer
Postat av: katta

stockholm nästa bby ;D

2009-06-06 @ 13:07:00
URL: http://krnmusic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0