dålig uppdatering

förlåt för dålig uppdatering men jag har vart så himla trött dom senaste dagarna.
I fredags kom patricia melle och mila. Och dom stannade tills på lördag och pålördagen så fyllde min farbrors tjej 30 så hon hade fest, efter festen följde min kusin Kim med mig hem. Sen på löran fylde pappas mormor år så va dt fika hos henne efter det var det middag hos pappas kusin.
Så det har altså varit en riktig släckthelg!
Men jag har lovar mig en sak,
imorgon är det sista dagen i skolan för på torsdag springer vi på sommarlov
och då blir det nya tag.
Börja blogga minst en gång om dan gärna mer.
TRÄNA! måste börja springa
äta nyttigare, det visade sig på mina blodprover att jag har järnbrist eftersomjag inte äter om man ska säga "vanlig" mat eftersomjag är allergisk. Så därför har jag blödit näsbod fem dagar i rad. usch!
Tyvärr har jag inte laddat in bilderna från helgen, men ni kan få ngn annan bild.
'
nu så känns det faktiskt inte som att jag har varit blond.
Ett tag var jag faktiskt nästan vithårig menn visade inte det så mycket
eftersomjag gick med toffs väldigt mycket då.
Men ska jag vara helt ärlig så trivs jag mycket bättre med att vara brunett!
fast ibland kan det faktiskt vara lite kul o va blondin.

Kommentarer
Postat av: mattias

Fin bild <3

2009-06-12 @ 20:55:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0