ledig vecka!

Haha, jag måste faktiskt erkänna att det är lite gött att jag är ledig hela veckan medans alla andra är ute och sover i skogen i massa vindskydd! Men jag har en redovsining som måste göras. Fan! Så lite plugg blir det. Men se det positivt att det är sista läxan innan sommarlovet. Idag ska jag och mamma kanske åka och kolla på klocka. Om vi gör det ska jag passa på att köpa en byxdress från bik bok och ett par solglasögon. Funderar på att köpa lösnaglar till skolavslutningen. Men isåfall vill man ju inte ha ett par som ser så himla fejk ut som dom flesta gör. Men när vi åker till thailand ska jag faktiskt få göra gelenaglar!
Nu ska jag ner och käka frukost!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0