paula, bara för din skull!

haha,jag hade faktiskt ett löfte att jag inte skulle blogga idag.
Jag har ju faktiskt lovat mig själv att ippdatera minst en gång om dagen nu när sommarlovet kommer.
Haha, men jag uppdaterar för lilla paulas skull nu.
Skulle det inte sitta bra med några bilder från förr då? :)
Nu är det så att jag har dom flesta bilderna på den andra datan, men några har jag.


paula, min bästa vän.
imorgon är det sista dagen vi går i 7an tillsammans.
Altså sista året vi kunde slappa oss igenom, nästa år
vill jag inte ens tänka på




för kanske ett halv års sen så jobbade vi på laserdome,
jäklar va kul vi hade, men sedan slutade jag.
men ibland längtar man tillbaka.


jorå, vi har haft våra fjortistider vi med, som tur är så är dom borta för evigt.
skulle aldrig i hela mitt liv bli sån igen.
Alla kläder, jackor och allt bvar fullt av foundation o idomin. usch.
denna bilden på paula är deremot kanske ett och ett halvt år gammal?
detta var bara början, finns värre bilder.



bilden är från varberg i sommras,
tänk att sommarn är här nu.
fast vädret är väl ingen favorit, men det är sommarlov imorgon!


Nu orkar jag inte gå igenom alla mina bilder så detta får räcka.
Hoppas ni får en lika bra kväll innan sommarlovet som jag har!
puss♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

fyfan vilka tider, sen kan vi glömma äckelbilden med vita läppar :(

bajbyyyy får fan ta och träffas mer! imon då jävlar :d

2009-06-10 @ 22:38:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0