shopping dag!

Som jag skrev innan så skulle ju jag och mamma åka iväg och kolla på klocka. Så vi tog bilen och tuffade iväg till staden. Vi gick in på NK och kollade på klockor. Pappa kände tydligen någon snubbe där. Det fick bli en D&G klocka. Megastor. :D
Jag är iallafall jättnöjd och jag älskar den! Men nu är man ungefär 3000 kronor fattigare.
Vi gick ner till väskavdelingen och jag fick min efterlängtade longchamp väska. Jag hade väldigt svårt att bestämma mig ifall jag skulle ha en beige eller blå. Fick bli en beige nu när det är sommar så kanske jag köper en blå till hösten. Sedan tutade vi iväg till allum för jag skulle hämta min mobil och mamma skulle lämna in sin. Dom hade bytt hela baksidan så jag har en helr ny och repfri kamera nu! Sedan sprang jag upp på bikbok och kom ut med en svart byxdress? vet inte vad man ska kalla det.
Men efterosm jag är jättehungrig nu och ska äta något  plus att jag har pluggat och skrivit som en gris så har jag inte hunnit ta kort än men det ska jag göra ikväll. Så då får ni se mina skönheter.


puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0