shopping,

Va och shoppade lite med med sophia och kim.

köpte denna jättesöta koftan från MQ
 
(klicka på bilderna för att få dom större)

köpte även detta söta armbandet från kicks.
köpte även ett jättesnyggt armband från tomas sabo
fast jag glömde ta kort på alla saker. Det är iallafall
jättesött och jag älskar det.
Sedan köpte jag en ny maskara från dior, också köpt på kicks.
Även naglacket på bilden, däremot är bilden inte så jättebra
så färgen ser jätteljus ut på bilden men är vldigt blått i verkligheten.



fick även med mig dessa söta klackarna med mig hem.
Jag själv tycker att dom är skitnygga och jag kan faktiskt lova att dom
är snygga i verkligheten, för jag är inte så värst bra på att ta kort :P
domär ca 10 cm och sidenband man knyter
 

köpte en levis tröja till min lillebror.




sen fick jag som vanligt med mig massa småskaer hem som hårgrejer mm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0