skolavslutning

skolavslutningen var iår på skolan, allt började i klassrummet där vi fikade och lärarna försökte vara roliga.
Sedan ut på skolgården där rektorerna höll sina tal, sedan vart det frihet!
Drog hem till paula så hon hann byta om sedan tog vi bussen upp till mig och fixade iording oss och käkade.
Sen skjussade mamma in oss till liseberg där vi mötte upp massa.
Jag kan säga att detta var bland den bästa avslutning jag vart på!
Skitkul!


paula was happy like always !


jag, paula, sophia.
Jag ska ju alltid vara så himla kul på kort.


pandavision is my thing!
ingo är gullig han me.


gustav, lovan, sophia, cassie
hejhopp alla muntra små barn!

Kommentarer
Postat av: ingo

blir ju alltid bra på bild då ;)

2009-09-01 @ 18:20:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0