tandställning?

Jag har faktiskt aldrig haft eller behövt tandställning.
Och det är jag faktikst gald över, för jag har ju komoisar som har det och man ser verkligen hur ont det gör.
Fast jag har ett litet mellanrum mellna mina framtänder på några millimeter.
Och man tänker inte på det det är mest om jag verkligen visar det man ser det annars har jag jätteraka och fina tänder men jag gillar inte det där mellanrummet så jag har pratat med mamma om det och hon säger att vill jag ha tandställning och fixa det så får jag absolut det. Men tandläkarna ger ju bara folk tandställning om man verkligen behöver det, mina kompisar som behövde det fick ju gå och tjata och tjata. Men mamma sa att det är bara och gå dit och göra samma sak tjata och tjata så vi ska beställa tid och kolla upp allt. Man får ju passa på nu när det är gratis!mohahah

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0