äntligen lov!

nu har lovet äntligen börjat! vaknade av en ringande sophia som vill in till stan o shoppa. Så jag kliver upp och fixar i ordning mig sen in till staden. Va där ett bra tag och köpte äntligen min efeterlängtade jeansjacka! Så nu kanjag ju gå ut utan att frysa i bara tröja haha, köpte också en ny parfym från yves rocher. Luktar min favorit kokos! blev stamkund där också som jag kan skryta med. Efter ett tag kände vi för att åka hem så det var bara att knalla till bussen. Väl hemma kände jag för att verkligen storränsa mitt rum så ut med alla kläder och grejer. Men nu är det äntligen färdigt. Blev faktiskt ganska nöjd. Och nu hjälper paula mig med en ny header så jag är glad. Lägger in bilder på jackan och mera sen puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0