bilder

Nu eftersom att jag inte har haft tillgång till internet tänkte jag att jag skulle lägga upp lite bilder :)


sool !


det har vart så bra väder så man har kunnat sola nästan varje dag!

påskafton.

påsk!

dansuppvisning i lisebergshallen. bästa dagen på länge!
plus att det gick faktiskt ganska bra :)

vi hade arobic tema på mvd dansen som sedan gick över till disco.
åhh, carro är så söt <3

innan pardiscon !

min och sofies poutfit på pardiscon.

hade precis tränat som fasen så ser skittrött ut ;P

jag älskar dej <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

aaww älskar dej med gumman men sista bilden !! UUSCHUSCHUSCH:D skicka lite bilder till mej ?:D

2009-05-05 @ 20:33:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0