BRUNETT!

hejhej, bloggen!
Nu kom jag precis hem fårn konfan. Vi konfimerar ju oss på lördag. Så vi har tränat på hur vi ska göra och fixat kåpor mm. Och lilla jag ska då stå längst fram med korset! Haha, var även his frisör idag så nu är jag jättemörkhårig ;D
Första gången på kankse fem år som jag blir nöjd hos frissan. Visar lite bilder fårn dagen


sista halvtimmen som blondin!


här noppar hon mina ögonbryn som det inte blev så stor skillnad på så
jag får fixa dom sen. Jag kan säga att höger öga började rinna
som fan!


jag till höger som ni kanske vet. Så ser jag då ut nu!


Erik like girls.


puss på paula!


våra finfina kåpor, *host*


Nu ska jag fortsötta vara social med Sophia


puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0