fredag!

kramdag i skolan idag, så fick sluta tidigare så jag och sophia drog in till stan. hade kul och hittade massaa man vill ha. Träffade också sofie som va hmm lite översminkad eller? :P haha, iaf köpte tröja, cardigan, leggins, och en väska. har hittat min drömväska på hm men den finns inte i butikerna än så jag blev så sur så jag fick köpa en annan så länge och trösta mig med! imorron blir det stan igen plus kolla på när sebban spelar sin första ishockeycup. ni kommer lite bilder från dagen :)





outfit;


♥ randig tröja   monki
♥ grå cardigan  gina tricot
♥ svarta leggins  gina tricot
♥ väska    h&m
♥ armband cocoo.se


( haha, jag vet att min arm ser jättetjock ut på bilden )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0