gårdagen och dagens uppdatering

jag orkade inte uppdatera bloggen igår så det får bli idag istället. Haha, våran spanska lärare är serriöst dum i huvudet på riktigt! Hon kom inte till lektionen så en i gruppen gick och frågade efter henne och träffade henne och hon sa att hon skulle komma, efter tjugo minuter har vi rätt att gå från lektionen så alla drog. och idag fick vi reda på att en timme efter våran riktiga spanskalektion hade hon kommit in i klassrummet och sagt till alla där att ni får gå jag ska ha spanska här. o alla ba du skulle haft spanska för en timme sen och kärringen ba aha, det glömde jag! Och alla i spanskan hatar henne så nästan hela gruppen sk gå till rektorn och klaga! Och efter att man drog från lektionen följde jag med mamma och köpte skor. Kännde att jag var tvungen att köpa ett par nya. Hittade inga jag verkligen vill ha men får mina vita converse om någon vecka eller två :) Men köpte två vår/sommarskor sålänge. Finns inte så mycket roliga skor just nu. Och nu e det bara att plugga på mitt jätteroliga engelska grammatik prov! YES.


bild på skorna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0