jobbig dag.

hej bloggen.
Har inte uppdaterat pga att jag har vart halvkass. Mått skit. Men det börjar bli bra nu.
Och vet ni pappa sa precis att jag får ta hål i naveln och att han betalar och följer med :D
Det e ju possitivt! Men jag kommer aldrig få för mamma och gör jag det när hon inte vet kommer hon väl aldrig bli glad på mej igen. Så nu ska jag verkligen börja sköta mig och verkligen fösöka få det. Det är ju hur snyggt som helst tycker jag då. Plus att det är ju skitmånga som börjar ta nu. Sen tror jag att dom tror att jag vill ha massa saker som hänger men jag vill bara ha en pärla!
Nu ska jag försöka fjäska så mycket jag kan för jag blir världens lyckligaste om jag får !

Kolla vad snyggt det är!

puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0