KONFIMERAD!

hejhej, bloggen. Igår konfimerade jag ju mej och det var faktiskt sjukt värt att göra det. För vi hade världens roligaste fest här hemma, fick apmycket pengar och presentkort så i veckan är jag ju edig hela veckan så jag och mamma ska åka in och köpa en d&g klocka till mig. Jag ska även köpa en ny data. Fast har inte hittat någon jag vill ha så vi får kolla. Kanske en mac. Har andra bilder med den andra kameran också så dom komme rin lite senare. Nu kommer ni faktiskt bli bombaderade av bilder så se och njut.


haha,allt började med att jag bar korset!


me and my sistah!


tufft,


sophia mfl.


kyrka...


haha, min söta lilla kusin philip älskade oblatet och vinet
och gick upp flera gånger pch hämtade.

konfimerade!


konfimerade!


kusin mikaela! Vi e faktiskt väldigt lika nu när jag också är brunett!


jag lillebror och kusin


halva kusin kim, lilla elin och jag


elin!


det blev en lång natt, dagen efter, väldigt trött!


ja, som sagt patte trollrumpa var väldigt trött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0