köpas


Den rosa klänningen som kenza har på sig ska jag antaglien ha på konfan.
Ahh, jag är galen i den jag älskar den!
Och till klänningen ska jag ha dom vita replay pumpsen som är hur snygga som helst.
Antingen vita eller svarta har svårt att bestämma mig. Om ni vill får ni gärna säga vad ni tycker :)
Funderar även på att köpa ett par ray ban glassisar. Dom är ju sjukt snygga,
men vet inte om jag ska lägga pengarna på några andra istället? Tänktänktänk.
Och den ursnygga väskan från Longchamp får jag till skolavslutningen om jag
är snäll tills dess! Fast jag ska köpa en beige ( fanns inte på bild)
nu ska jag iväg och sköta mig ås jag får min underbara väska puss


Kommentarer
Postat av: Alice :DDD

omgash va fina saker :D du har as bra smak :*

pusspåreii

2009-05-10 @ 18:05:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0