lager 157

gud va detta lovet har gått fort, redan torsdag! Tänke att jag ska berätta om gårdagen som var den bästa på länge! Sophia hade sovit över hos mig så jag vakande med henne. Vi bestämde oss för att dra till borås, så vi ringde katta och frågade henne om hon skulle med. Det skulle hon, men sen skulle vi klättra istället men vi hittade inget bra så vi bestämde för att åka till lager 157 istället.Jag kan säga att jag har nog aldrig skrattat så mycket på en dag som jag gjorde. Vi hade skitkul! Hittade inget spec på lager va skittråkiga saker. Vi gick vidare och vi hittade inget så vi drog till borås istället. Jag själv köpte två tröjor. Lägger in bilder på dom sen när jag kommer hem. :) Och nu vakande jag plötsligt hos katta med sophia och lovan. Har nog sovit här tror jag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0