morgontrött

GÄSP! jag har precis dushat och står och kollar i min garderob på vad man ska ha på sej. Hmm, vi har ju cykeldag idag så vi ska cykla två mil! Vi börjar iallafall 20 över10 så det e gött. Jag måste bara säga att jag verkligen älskar min nya hårfärg! Mycket finar eän den där blonda. Fast det är fakiskt lite kuloch fint att vara blond men jag själv trivs nästan bättre i brunt. Plus att jag får ingen utväxt u Jippi! Eftersom jag har ungefär så här mörkt hår i mig själv. Fast denna färgen är lite rödbrun, men jag var tvungen att ta den första gången eftersom jag var så blond innan, annars hade det kunna skifta i grönt. Det tror jag inte att jag skulle tycka om. Och som jag kanske sagt tidigare så har jag inte blivit nöjd hos frisöen på kanske fem år, och bytt frisör varje gång, men denna jag var hos igår ska jag verkligen fortsätta och gå hos. Hon var superduper! Så när jag kommer hem ska jag fixa mina ögonbryn eftersom hon inte tog så mycket.


haha, jag måste erkänna att bilden är ganska hemsk,
jag ser jätteliten ut och lite suddig. Men ni får
stå ut ;p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0