onsdag kväll

hej bloggen,
Jag har inte kunnat blogga för mamma och pappa åkte till tyskland igår och har vart tvungen att hjälpa mormor.
Ja, som sagt vi har ju tema frilufsliv i skolan så igår va vi ute och paddlade kanot jagvar faktiskt nära på att åka i men var inte lika klumpig som katta som faktiskt åkteii, HAHAHA!
Nu sitter jag och gör inte så mycket har precis hjälp jappler med att lägga in en film på hans blogg.
Och idag var sista skoldagen, skönt. Och jag har ju turen att ha samma lektion två gånger på dagen. Altså har jag bara haft en lektion. Så jag har kokat makaroner utomhus två gånger idag! Började runt 11 så det var ju också bra.
Men mamma o pappa lånade min kamera så jag får inte tillbaka den förrän på måndag  men jag ska se omjag hittar laddaren till deras så länge.

Jag kan ju passa på att ladda upp dagens outfit sålänge:



( haha, ni kan ignorera ansiktet )

leggins; hm
lång tröja; gina tricot
armband; snö & hm


Kommentarer
Postat av: Anonym

HAAH DE VA SURGIS FEL :D

2009-05-23 @ 12:11:07
URL: http://krnmusic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0