plugga? ush!

hejhej bloggen,
Jag har precis vart iväg och köpt hundmat till min hund, och tänkte laga någon mat. Sedan ska jag sätta mig i solen på framsidan och fortsätta på min svenskanovell som jag har tills på måndag. Har matteprov på tisdag också hur orkar jag ? Jag vet att uppdateringen har varit kass dom senaste dagarna men det är ju inte så jättekul med bara massa text. Men mamma och pappa lånade min kamera när dom åkte till tysklandoch jag tror att dom fick med sej sin också för den hittar jag inte. Och min mobil är på lagning så jag har världens sämsta kamera på mobilen nu så det är ingen ide att ta kort med den. Ikväll uppdaterar jag nog lite om gais machen vi var på
ha det bra
puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0