söndag och ledig måndag

Nu sitter jag här med sophia och tänker berätta lite om gårdagen. Det började med att jag och sophia bestämde oss för att åka in till stan. Så får jag sms av katta så hon och malin åker med. Hahaha, en av dom sjukaste dagarna. Vi gick runt i massa affärer och gick sedan till hamnen där dom har plastgräs så där satt vi och kollade på alla emosar som förövrigt har flyttat från emotrappan till gräset. Vi satt där ganska länge och åkte sedan hem. Alla drog hem och käkade och sen skulle jag och soffi ut och träffa katta igen så vi går in på ica och väntar. Där träffar vi också johanna och bea. Vi pratar med dom och sedan kommer katta vi går ut och även johanna och bea hänger med. Vi kom inte längre än till multilens då katta brottar ner mej och johanna och bea skriker böghög. Så där låg jag med tre pers på mej. Sedan kommer massa 94or som var stupfulla som står och skriker att jag är snygg. Haha, dom ropade varfjärde minut på mej och glömde av det lika snabbt. Drog och hämtade beas hund och följde katta hem. Efter typ halva vägen stannar johanna och sophia och sätter sej så jag och bea följer katta resten av vägen. Aa, sen händer väl inte så värst mycket mer än att vi går och snackar och skrattar. Men nu ska jag snart äta och sophias familj ska också äta här och sen ska vi ut och träffa katta och amme. Kanske några mer. Men ni får ha det så bra så hörs vi puss




sophia vid hamnen.


Katta och malin.


kvällen

kvällen, Här ligger stackars jag under alla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0