sovmorgon..

hej alla därute!
Jag  har precis klätt på mej och sitter här och skriver till er. Jag måste snart ner och fixa min frukost för det ska komma någon gubbe och fixa våran ugn så man kommer inte kunna annvönda den.
Nu känns det som jag bara snackar om min konfirmation, men nu e jag helt bestämd. Jag kommer vara brunett på konfan! Och jag är jätteglad för det. Har börjat bli trött på att vara blondin. Håret blir så himla slitet och om jag vill att det ska växa så jag slipper klippa det så mycket är det nog bäst att gå över till bruunis. Men nästa sommar är amanda blondii igen :)
haha, undra om det var någon som orkade läsa mitt intressanta inlägg.


snart brunt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0