studiedag

Gud va skönt med en extra ledig dag idag! Hade studiedag så man fick extra lång helg. Nästa fredag är det ju också valborg så man är ledig så med. Hela dagen idag har vart skitstressig. Fick gå upp halv 8 för vi skulle köra sophia till tandläkare, så satt vi och väntade på henne där sen var det iväg till allum och köpa danskläder. Vi gick igenom allum men vi hittade inte mina leggins med hål och dom var slut i hela gbg. Så hej då med dom. Jag köpte iallafall stenar som man stryker på tröjor som vi ska stryka på en sportbh. Hittade ingen sportbh, fanns typ inga. Och köpte två par leggins. Åkte sedan vidare till nordstan och träffade sofie. Köpte en färglad t-shirt som jag ska ha på mvd:n, nya dansskor, yubtopp och ett par leggins. Så nu kom jag precis hem ifrån den sista pardiscoträninen för denna terminen. Det är ju dansuppvisning på söndag i lisebergshallen, så nu börjar man ju bli lite smånervös. Så jag coh sofie ska träffas på fredag och träna hela natten lång. Skola imon och sen ner till freeport och leta sportbh, sen antaglien plugga. Men nu tänkte jag att jag ska ner och kolla på tv med la familia.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0