tbx

hej, Nu sitter jag här och har precis kommit hem efter en lång kväll med katta, paula, amme, malin och freja. Vi åkte till yxsjön och grillade mashmallows! Myys. Jadu, det hela började med att vi skulle få igång elden men det var blött utr så det gick ju sådär. Jag o amme fick cykla hem till henne och fixa en engångsgrill. Sen skulle ja och paula försöka kissa i skogen. Nja, inget jag vill göra om iaf! Sedan fick jag en hel cola över mig för malin är rädd frö myror. mysigt!
haha, nu lägger jag upp lite bilder från kvällen puss


myys.

katta o malin

amme o freja

katta o ja. Här ngn gång så råkade malin hälla en hel flaska med cola över mig!

den rätta sidan av paula och katta!

me and my sistah!

Kommentarer
Postat av: Paula

Jag framhäver ju absolut min vackraste sida på dessa bilder! Hell yeah jag kan stava som en tant and you like it.



JAG SAKNAR DIG DIN ARMA KVINNA! öhhhhhm, vi ses iafl imorgon sexbomb! ;))

2009-05-12 @ 20:03:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0