tidig kväll!

hej bloggen!
Idag blir det en tidig kväll för att jag börjar tidigt imorgon och har vart jättetrött hela veckan. Så nu sitter jag och lyssnar på Johan Palm. Någon mer än jag som är helt galen i han ? :O Ni anar inte hur mycket jag röstade på han i idol!
Jag kan pass apå att berätta att jag och paula har en liten osseriös blogg som heter www.bbadhairday.blogg.se
som ni gärna får gå in på om ni vill jag har länkat den så länken hittar ni i kanten på min blogg. Men nu ska jag fortsätta lyssna på Johan Palm med Emma-Lee klicka här om ni vill komma till låten!
puss ♥

Kommentarer
Postat av: caroline

jaaaaaaaa, jag älskar johan palm! taack för att du också gör det, kännns som det bara var jag! vi får gå på konserterna tsm? :D <3

2009-05-13 @ 13:38:17
URL: http://carolinefl.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0