torsdag morgon

hej bloggen,
ikväll ska jag caroline, emma och matilda gå på GAIS-IFK.
Heja gais! Så vi ska iväg till matilda sen och fixa iordning oss (skriva gais i pannan)
Just nu gör jag ingenting har stekt pannkakor för typ en halvtimmesen men när man har stått där så länge så blir man inte hungrig så dom får vänta.
Jag tänkte att eftersom jag inte gör något vettigt så kan jag ju likaväl lägga upp lite bilder :)

här hade jag och paula för första gången på många år vågat kissa i skogen!


ungefär såhär trevligt har vi haft det på våra frilufsdagar.


såhär söta ser man ut när man har åkt sparkcyklar.


här är mina och sophias söta barnvaktsbarn!


berlinbussen! <3

berlin!

sergio & sophia
här spenderar man en stor del av sommaren ♥

Kommentarer
Postat av: Paula

fan vad vi är snygga amanda!!!!!!!!! ;o

saknar dig, ring när du orkar :) <3

2009-05-25 @ 16:13:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0