träning?

jag har faktiskt lovar mig själv att börja träna. Skulle börjat på gym med mamma men hon opererar sin andra fot snart så hon kommer inte få gymma på ett bra tag och pappa hinner inte. Eftersom jag inte fyllt 16 får jag själv inte börja utan måste gå med förälder. Så mamma sa att jag fick börja i en till dans till hösten. Jag gå rju redan i MVD och pardisco och ska nog börj ai avancerad MVD. Så här ska det röras få fläsket. Men sommarn är ju snart här ochjag vill att min ben ska bli mer vältränade. Jag och Sophia var faktikst ute och sprang en del i sommras och vi har sagt att vi ska börja igen men när? så jag funderar på att ringa henne och fråga henne om hon vill springa. måste bara vänta på att mormor ska vakna för hone  döförkyld. Hoppas jag håller mig frisk till konfan nästa lördag. Och just det ja, Isabella var här med klänningen igår och denär hur snygg som helst. supernöjd! Lite coolt att det bara är jag i hela vida världen som har exakt en spn eller hur? haha, nu ska jag ringa sophia.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0