trött & sur

jag sitter här nu och skriver ett ointressant inlägg. tror jag dt blir iallafall. Jag ska ut och träffa Katta sen men nu sitter vi trötta på morgonen och hittar massa sjuka grejer på nätet. Asså jag vet att jag är skittråkig nu men jag har faktiskt ingen aning om vad jag ska skriva. ?! Jag kan ju berätta att jag fick med sophia ut igår så vi sprang en ganska lång runda faktiskt men eftersom jag e påväg att bli försyld så mådde jag inte som en prinsessa efter. Jag har kommit på att jag tror att mitt matteprov är på torsdag istället. Woho, det står så i min loggbok iallfall. Sedan är det den där förbannade svenskafördjupningen som är kvarj Jag blir så sur! Ska göra klart allt denna veckan så har man massor av ledig tid kvar sen :D
Nu ska jag hoppa ini dushen och göra mig färdig puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0