att planera!

Eftersom jag föddes till att bli en riktig latmask på morgonen och alltid blir jättestressad eftersom jag inte vet vad jag ska ha på mig, sminkar mig för långsamt, tar lång tid att äta och allt sånt. Så har jag nu börjat med att planera min morgondag redsn kvällen innan, och det funkar super! Jag hänger fram kläder och smycken. Ställer fram smink, bestämmer frisyr, packar väskan mm. Och detta betyder att man kan sova en halvtimme längre utan att missa bussen! Jag lovar det funkar verkligen, ni borde testa om ni ibnte redan har gjort det!




Sådär! Kläder och smycken för imorron hänger på klädstången.

Kommentarer
Postat av: laban!!

Dessa kläder blev det inte i morse...

2009-11-20 @ 12:09:57
Postat av: Anonym

fyfan vilket fintlinne :)(var köpte du det hahahaha ? (:

2009-11-25 @ 20:46:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0