Back on track

Ja, nu är jag tillbaka och jag tänker faktiskt inte sitta och skriva massor om fårlåt för jag inte uppdaterat mm. Jag tror ni förstår varför, plugg plugg plugg och plugg. Lärarna lägger ju alla proven veckorna innan betygen sätts. Själv tycker jag det är skitdåligt men...

Var sista träningenf ör pardiscon idag, en av dom roligaste också faktilskt!
Och på torsdag är det sista MVD träningen med, känns jättetråkigt faktikst att få vänta ända till vårterminen men det bästa kommer ju på söndag. Dansuppvisning i lisebergshallen, så himla kul. Om man tänker så är det mer kul att sitta och sminka sig skitskraj och träna röven av sig innan för sen är allt över på fyra minuter bara sådär!
Fast det tråkiga denhär terminen är ju att både jag och sofi einte har haft tid att engagera oss i dansen lika mycket som alla andra år eftersom att skolan faktiskt kommer först. Men till nästa år då är vi taggade till tusen!


Just nu i träningskläderna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0