halloweenfest del 2

Så, nu kanske ni vill se hur det var på själva festen också?

Jag ida paula och patricia var uppe hos katta några timmar tidigare och började med pizzan och fixade iordning det sista. Sedan efter slaggade vi där, men paula mådde inte så bra så hon drog hem och nathali stannade istället. Det var skitmysigt!


ifall något skulle hända så hade vi ju iallafall superman!


patricia var negress och katta var kissie


and i was an egyptian queen! (snygg min!)


ida hade vart me di en explosion


sofie, freja &malin


paula & sofie


amme, kissie, superman


nathali


ida & nathali


några av tjejerna!


katta, freja, nathali & jag


jennifer & katta


ida & jag


sofie & jag

Så, nu har ni blivit bombaderade av mina bilder. Det kommer säkert fler!
Ha det bra!


Kommentarer
Postat av: Freja

Hahaha, snygga bilder!(Y) du får skicka över några via msn. Haha, jag har bilder till dig om du vill också ha? Puss<3

2009-11-02 @ 23:43:58
URL: http://ffls.blogg.se/
Postat av: julia

skulle du kunna visa hur du sminkade dig den kvällen?

det var skitfint!<3

2009-11-03 @ 19:29:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0