halloweenfest del1

Nu när jag har min kamera tillbaka tänkte jag visa er av våran halloweenfest vi fixade!
Det blev väldigt tight om tid eftersom vi kom på fetsen två dagar innan. Den kunde blivit bättre, men det var jättekul och skitmysigt iallafall!


dagen innan, vi tog en fika på johnsens och planerade allt inför festen!


sedan drog vi iväg och handlade all mat, godis, glass, snacks osv.
och då var vi tvugna att gå in i någon riktigt äcklig second hand butik!


katta & ida vid galssen!


jag och paula vid godiset.

Japp, detta var vad vi gjorde dagen innan. Sedan på kvällen drog vi hem till katta och pyntade hela huset med spindelnät och äckliga djur. Hängde spöken i flaggstången mm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0