ingen mer bloggpaus!

Som ni märkt så har jag haft en liten bloggpaus här i några dagar.
Det är för att jag har varit ganska sjuk plus att jag har haft en massa plugg.
men det var helt sjukt för när jag inte hade något att göra så kändes det som att något saknades!
Ja, jag saknade bloggandet helt enkelt. Så nu är jag tillbaka, och jag ska faktiskt ta mig underfund med hur man mobilbloggar också så att jag kan uppdatera ännu mera!
Just nu finns det så himla mycket jag vill skriva om för det känns så himla kul att blogga just nu!
Men jag kan ju börja med att berätta lite om min dag.

Jag drog till skolan en timme tidigare eftersom jag var borta för två veckor sen och då hade vi en redovisning, så vi som var sjuka fick göra den innan skolan idag. Kändes asgött för det gick skitbra!
Sedan på spanskan så började jag må jättedåligt, kände mig rikigt förkyld plus att jag ha knappt haft någon röst idag, jag började kallsvettas som en gris och fick riktigt ont i magen så jag drog hem och vilade. Och sedan har jag suttit med min book report i engelskan. Vi ska läsa en engelsk book och sedan göra som en reccension på den. Äntligen klar med den, nu väntar bara en lika dan efter jul!
Ja, sedan tog jag en dusch. Och nu sitter jag här!

Jag kan ju passa på att säga att dom senaste inläggen vart riktigt tråkiga eftersom jag glömde min kamera hemma hos katta under helgen, men nu har jag den igen så nu kommer ni bli bombaderade med bilder!


hittade en bild som jag tog för några veckor sen. Och nu vet jag direkt
vad jag ska ha på mig imorron. Min stora rosa gosiga kofta!
Just nu är det favoritplagget, den är så himla mysig. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0