klädställingen!

Jag skrev ju igår att jag skulle börja snickra ihop min klädställning.
Ja, det tog ca två timmar eftersom jag gjorde fel och fick börja om hela tiden.
Så jag missade att äta och missade helt tiden eftersom jag katta och malin skulle åka in till stan och köp anågot åt amelia som fyllde år och skulle ha fest. Så när jag satt och meckade stog katta i hallen, så jag skickade med henne pengar. Men sen så började jag må illa och var jättetrött så jag skippade festen!
Men klädställningen kom upp, fast mamma hade köpt för lite galgar så nu har jag hälften av dom jag skulle ha och hälften plast. Men vi drar uväg och köper mera snart!Och eftersom att alla galgar tog slut så fick jag inte upp riktigt alla kläder som skulle upp och jag får panik för inget får plats i garderoben för den är överfull!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0