klädställning

Fick för mig en dag att jag skulle ha en klädställning i mitt rum eftersom alla kläder åker ur garderoben när man öppnar den. Ska doc göra om rummet och köpa nya garderober efter jul någon gång men jag måste ha något sålänge. Så ja en klödstång får det bli. Så jag och mamma åkte till ikea och tog massa galgar och sånt. Och ska sedan hämta klädställningen, och så var den slut! Så kollade vi på den andra ikea med men självklart var den slut där med! Och dom kommer in på lördag! Haha, och jag är sån som verkligen inte vill vänta. Men på lördag kommer den.
Nu ska jag nana eftersom jag börjar tidigt imorron.
Sov gott!


woho, den jag tyckte va snyggast av dom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0