lockar

Haha, det var lite kul för ungefär ett år sen så ville jag ha en smal locktång. Och så fick jag en av mamma, men när jag öppnade paketet så var det den tjockaste. Så jag och mamma började asgarva för hon hade ju frågat efter den smalaste. Men jag bytte den aldrig för jag fick en ny smal av mormor istället. Men jag hade ju klippt page när jag fick locktängerna så jag kunde ju bara använda den smala. Men så hittade jag den stora nu och testade den. Och gud det blev ju jättefina lockar. Hade man haft längre hår hade det blivit riktiga hollywood-lockar, jag lovar!


Fick inte med det på bild eftersom att det är jättesvårt att visa lockar
på mörkt hår. Men just nu så älskar jag min hårfärg! Ångrar aldrig att
jag färgade tillbaka det mörka.

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0