bombay och bert

Har precis kollat klart på en gammal favoritfilm bombay dreams!
Gud så bra den är! Jag älskar sånna gamla filmer, när bombay dreams kom ut på bio så var jag i stockholm och jag och min moster gick och såg den, jag kom så väl ihåg att jag blev helt såld på filmen!
Jag såg den minst två gånger om dagen i säkert ett år. Och ändå så är det fortfarande lika bra, det är så himla fint när dom dansar där med indiska kläder o massa!

Men nu väntar Bert den siste oskulden på mig, hehe en till gammal goding!
Ni får ha en jättebra lördagskväll så hör jag va mig i morgon!


åh, vad jag saknar att kunna dricka och äta riktigt igen!
Detta ör sjukt, jag kan inte ens suga ur ett sugrör.

bilden är tagen några dagar innan den lilla olyckan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0