gårdagens uppdatering.

Jag tänkte uppdatera gårdagens uppdatering.
Vi kan ju börja med en outfit från igår:


ribbade strumpbyxor hm
linne hm
tröja gina



Ja, sedan som ni säker vet så åkte jag in till stan och träffade paula, katta ida och sophia.
Vi skulle ju fotografera katta inför hennes nya design. Jag har tyvärr inte hunnit få några bilder än, men jag ska försöka få tag på dom. Annars så såg jag att katta hade lagt in lite bilder så kika in på hennes blogg här och kolla in bilderna där, paula hade också lagt upp lite bilder och hennes blogg hittar ni här.
Här kommer iallafall lite bilder som jag tog med min kamera.


paula


paula, sophia, ida och katta



pawlo choritzo


ida

Kommentarer
Postat av: AliceJohansson'

hej, vart har hon/du köpt mössan (: ?

2010-01-13 @ 17:43:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0