hemma

Har vart iväg hela dagen, först på sebban hockeyträning i två timmar.
Sedan hem och käka sen iväg till min kusins kalas, och ja nu sitter jag här och ska städa mitt rum och sen kommer farmor på middag!
Och ikväll blir det ingen sen kväll, absolut inte!

Och vet ni, i morse hade jag och pappa deokrig!
Han kom bara in och sprutade ner hela mig med axe! Fyfan vad dom luktar skit!
Så jag fick min hämd när han gick och la sig en stund, jag tog en sprejdeo som luktade så mycket tjej som det kan bli, och så skulle han försvara sig och viftar med armen så min nagel böjer sig bakåt, nästan längst ner på nageln, jag känner mig hanikappade just nu!
Man kan ju inte göra nån ting!

Haha, nu ska jag städa upp mitt rum, vi hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0