mina tänder är fria!

Äntligen har dom tagit av ståltråden på framtänderna!
Och så fick jag stötar igenom tänderna, känns iallafall sjukt gött att den e borta nu iallafall!
Nu är det bara det där jäkla mellanrummet som kom till när jag slog i tänderna i rullbandet som är ivägen!
Men det kunde dom kanske fixa lite senare. Jag är iallafall happy, och det känns asläskigt för det känns inte som jag har några framtänder! Och vet ni mer vad jag har gjort?
Jag har tagit svininfluensavaccinet.
Så nu är det bara livmoderhalscanser sprutan kvar.
Och eftersom jag var så dukitg och gjorde detta idag (fastän man inte kände något) så fick jag en pälsmössa, neccesär och nytt rött läppstift!
Ni får bilder senare för nu ska jag plugga lite och sen drar jag iväg på träningen!
Vi hörs sen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0