ny vecka nya tag!

Ja, ni känner säker igen er med att nästa vecka ska jag börja plugga mer, nästa vecka ska jag börja äta nyttigare, nästa vecka ska jag börja träna mer, nästa vecka ska jag blogga mer mm..
Men det har aldrig hållt!
Men nu har jag verkligen bestämt mig!
Det var därför jag bakade en kladdkaka i fredags som tog slut idag!
Det var ju trots allt sista gottan.
Jag ska bara dricka läsk och äta popcorn på lördag.
Jag själv tror att man kommer må mycket bättre och få bättre energi en en liten sockerkick som håller i en timme av godis.
Så imorgon gäller det!

Nu ska jag lägga mig och kolla på en film ochy sen sova, behöver verklige det!

Så ni får sova så gott så hörs vi imorgon!
kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0