pimsamt...

Jag kom på nu i morse att jag glömde blogga igår.
Det känndes som jag hade glömt något hela dagen, nu kom jag på vad det var!
Haha, så det jag skulle bloggat om igår kommer även upp idag också.
Jag va inne i stan med paula katta sphia och ida och fotade katta till hennes nya design.
Sedan gick vi runt i lite affärer med, sedan hängde jag med paula och hennes family och kollade på en husvagn dom kanske ska köpa.
Kom ni ihåg att jag och paula var ute och fotade för min nya design?
Ja, och den kom ju faktiskt aldrig upp!
Jag gjorde ju denna sanbbt bara eftersom jag inte vet något om designer så detta var allt jag kunde göra.
Men det är så att i slutet av november ska jag iväg och fotas i en studio och av dom bildernakommer det upp en ny design, så ni får vänta ett litet tag till!
Men nu ska jag mamma sebban och xandra iväg på en liten shoppingrunda så jag måste fixa mig nu.
Men vi hörs om en lite stund!

kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0