shoppat

I lidköping finns det serriöst nästan inga affärer!
Dom har hm gina vero moda åhlens det e iallafall dom jag kom ihåg. Jättelite affärer, men man får ju vara glad att dom har några överhuvudtaget iallafall.
Detta fick jag med mig därifrån iallafall


en kofta och ett stort linne från gina


halsduk från hm vantar från lindex mössan från hm (fast köpt i gbg)


Sedan var man hemma i göteborg igen, köpte dessa snyggingar då


varför lyckas jag alltid på mina bilder så suddiga?


Haha, ja nu har ni fått sett det iallafall.
Nu ska jag gå ner och vara lite socialmed min familj!
Vi hörs sen

ciao!

Kommentarer
Postat av: Anonym

heeeh, lite kattacopy på koftan och mössan? :O Väldigt tjusiga skor om jag får uttrycka mig så!

2009-10-26 @ 17:54:15
URL: http://krnmusic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0